logo tp

Puheenjohtajan terveiset sukukirjeessä I/2018

Keväinen tervehdys sinulle!
Kohta olemme taas kesässä, lämpötilat ovat jo nyt huhtikuun lopussa olleet mukavasti plussan puolella. Kuten viime kirjeessä kerroimmekin, niin tämä kirje on tämän vuoden ainut paperinen kirje. Lisäsimme tähän siksi yhden arkin lisää, jotta saimme mahdutettua enemmän tarinaa mukaan.

Hallitus on kokoustanut nyt kerran tämän vuoden aikana sähköpostitse ja kerran perinteiseen tapaan Kokkolassa. Toiminta jatkuu tavalliseen tapaan, mutta kesälle olemme suunnitelleet 3.-4.8. vierailua Kuopioon. Kutsumme sukulaisia matkalle mukaan. Alustavasti olemme varanneet 20 paikkaa lähtijöille, mutta mikäli kiinnostusta löytyy enemmän, niin toki kartoitamme tilanteen uudestaan. Viereisellä sivulla vielä ohjelma ym. lisätiedot kiinnostuneille.

Viimeisimmän kokouksen yhteydessä luovutimme Mariitta Jängälle Sukuseurojen keskusliiton kultaisen ansiomitalin. Mariitta oli yli kahden-kymmenen vuoden ajan sukuseuran sihteeri ja hallitus halusi muistaa tästä työstä häntä, sillä sihteerin työ jää usein vähän piiloon, vaikka se on kaikista tärkeintä yhdistyksen sujuvalle toiminnalle.

Vaikka emme vielä tänä kesänä näe sukukokouksen merkeissä, niin muistutan jo vuoden 2019 sukukokouksesta Kannuksessa Paula ja Pekka Huukin luona. Uskon, että heidän pihapiirinsä ja entisestä navetasta upeaksi remontoitu juhlatila on oiva paikka kokouksellemme. Siellä on hyvät puitteet monelle juhlalle ja tapahtumalle.

Ollaan yhteydessä ja jutellaan tavatessa!
Ville Hirvikoski

Hirvikoski-sukuseura ry. 2014 | Toteutus: Olli Rantakangas