Sukuseuran toiminta

Kuulutko sukuun?

Sukuseura kerää jäsenluetteloa. Jos kuulut sukuun, voit toimittaa sukutietoja Ville Vehmaalle ville.vehmaa (at) nic.fi

Sukutietojen keräämistä helpottaaksemme täytä oheinen sukutietolomake

Sukukokoukset

Sukuseura on pitänyt sukukokouksia Maaseutuhotelli Hirvikoskella vuodesta 1995 alkaen, yleensä joka toinen vuosi.

Kokouksissa on kuunneltu seuran jäsenten pitämiä esitelmiä ja musiikkiesityksiä, tehty retkiä suvun merkkipaikoille sekä vietetty mukavasti aikaa yhdessä leikkimielisesti kisaillen tai makkaraa paistaen.

Sukukirje

Sukuseura muistaa jäseniään kerran vuodessa kirjeellä. Kirjeessä on myös runsaasti kuvia ja kertomuksia sukumme tapahtumista. Lisäksi sähköpostiosoitteensa antaneille toimitetaan toinen uutiskirje ennen joulua.

Sukukirjat

HIRVIKOSKI-sukuseura on julkaissut kaksi sukukirjaa. Vuonna 2003 julkaistiin Hirvikoski - Sukumme tarina I ja vuoden 2013 sukukokouksessa esiteltiin jatko-osa Hirvikoski - Sukumme tarina II. Molemmat kirjat sisältävät paljon kertomuksia ja kuvia sukumme vaiheista. Molempia kirjoja on saatavilla muun muassa sihteeriltä.

Sukutunnukset

Sukuseuran viirin on suunnitellut Taito Hirvikoski ja sen graafisen asun on viimeistellyt Satu Hirvikoski.

Suvulla on myös sukuvaakuna, sen ovat myös suunnitelleet Taito Hirvikoski ja Satu Hirvikoski.

Viirit

Kilpailut

Sukuseura järjestää erilaisia kirjoitus-, piirustus- ja valokuvakilpailuja.

Uusimmat kilpailut löytyvät uutisista.