Suku tiedottaa – jatkossa vahvemmin myös netissä

Postikulujen erittäin voimakkaan kallistumisen vuoksi yhdistyksen hallitus päätti viime kokouksessaan, että jatkossa lähetämme vain yhden paperisen sukutiedotteen vuodessa, johon kootaan kerralla enemmän asiaa. Viestintä muuttuu jatkuvammaksi ja siirtyy vahvemmin nettiin. Ohessa lyhyesti tärkeimmät muutokset tiivistetysti.

- Sukukirje ilmestyy jatkossa kerran vuodessa kevät-kesällä.
Sisältöä ja tarinoita on enemmän kuin nyt. Paperisen kirjeen sijaan sukukirjeen saa sähköpostitse lähettämällä osoitteensa

- Verkkosivuille www.hirvikoski-sukuseura.fi päivitetään ympäri vuoden uutta sisältöä ja syksyllä sinne ilmestyy aina paketti luettavaa ja tiedotettavaa. Sieltä löytyy myös yhteystiedot, myytävät tuotteet ja aiemmin julkaistuja kuvia ja tarinoita.

- Sukuseuralle on avattu nyt loppusyksyn aikana Facebookissa sivu Hirvikoski-sukuseura ry, jonka avulla viestimme nopeammin ja ketterämmin nuoremmalle jäsenistölle, joita kirje on tavoittanut huonosti. Käy tykkäämässä sivusta ja saat ilmoitukset, kun uutta materiaalia on julkaistu kotisivuilla luettavaksi.