KUTSU SUKUKOKOUKSEEN 2017

Tervetuloa kesän 2017 sukukokoukseen Hirvikosken kurssikeskukseen tuttuun tapaan lauantaina 1.7. Sukukokouksen hinta aikuisilta 25 euroa, lapset 10 euroa ja alle kouluikäiset ilmaiseksi kattaen lounaan ja kahvit. Ennakkoilmoittautumista toivotaan tarjoilun järjestämiseksi. Sen voi laittaa puheenjohtajalle sähköpostilla: Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den. tai soittamalla 0400-419379. Samoin voi ilmoittaa muille hallituksen jäsenille.

Majoituksen voi varata tarvittaessa Hirvikoskelta, puh. 06-8623086 tai www.hirvikoski.net.

OHJELMA
09:00 Aloitamme lipunnostolla ja yhteisvalokuvalla Hirvikosken etupihalla, kahvi ja vapaata seurustelua

10:00 Tervetulosanat, viime sukukokouksen jälkeen edesmenneiden sukulaisten muistohetki - seuran puheenjohtaja

Kuva-albumien selailua, tarinointia, muuta vapaamuotoista ohjelmaa, hyvällä säällä pihalla tekemistä, vapaa sana